ՀԱՐԱՎԿՈՎԿԱՍՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻ

Նորություն

27-04-2022

ՀԿԵ-ն անցկացրեց "Անվտանգության օր" ակցիան


"Հարավկովկասյան երկաթուղի " ընկերությունն ապրիլի 27-ին անցկացրել է " Անվտանգության օր" ամենամյա ակցիան: Ակցիայի նպատակն է վարորդների եւ հասարակության ուշադրությունը հրավիրել երկաթուղային գծանցներում երթեւեկության անվտանգության հարցերին:

Տեղական ինքնակառավարման մարմինների և իրավապահ մարմինների հետ համատեղ կազմակերպված ակցիայի շրջանակներում վարորդներին տրվել են երկաթուղու գծանցներով անվտանգ անցնելու կանոնների վերաբերյալ տեղեկատվական բուկլետներ: Ակցիան իրականացվել է երկաթուղու ողջ ենթակառուցվածքում՝ ամենաինտենսիվ երթևեկությամբ անցումներում։

"ՀԿԵ" ՓԲԸ – ի ենթակառուցվածքներում գործում է 103 անցում երկաթուղային ճանապարհներով, որոնցից 37 – ը կարգավորվող են (այսինքն ՝ գծանցներում կազմակերպվում է շուրջօրյա հերթապահություն կամ գծանցներ, որոնք համալրված են ազդանշանային միջոցներով) և 73-ը չկարգավորվող:

2021 թվականին երկաթուղում գրանցվել է 20 ճանապարհատրանսպորտային պատահար։ Բոլոր դեպքերում երթևեկության անվտանգության խախտումները տեղի են ունեցել երկաթուղային գծերը հատելու կանոնների խախտում թույլ տված վարորդների պատճառով։ Նշենք, որ երկաթուղային անցումներում վթարների քանակով Հայաստանը հեռու է ԱՊՀ երկրների շարքում լավագույն դիրքերից։

Անցած 15 տարիների ընթացքում "ՀԿԵ" ՓԲԸ-ում զգալիորեն աճել են երթևեկության ինտենսիվությունը, գնացքի արագությունը և քաշը: Ներկայումս ուղեւորատար գնացքների արագությունը մերձքաղաքային հաղորդակցությունում կազմում է 100 կմ / ժ, իսկ բեռնատար գնացքները լինում են մինչեւ 4500 տոննա քաշով: Նման չափանիշներով գնացքների արգելակման ուղին գերազանցում է 500 մետրը, իսկ դա նշանակում է, որ երկաթուղային ենթակառուցվածքի հատման ժամանակ ճանապարհային երթեւեկության կանոնների խախտումները լրջագույն սպառնալիքներ են պարունակում, որոնք անխուսափելիորեն կհանգեցնեն ամենածանր հետեւանքների:

"ՃՏՊ-ների կանխարգելման ուղղությամբ ՀԿԵ-ի համակարգված աշխատանքը հանգեցնում է որոշակի բարելավումների ։ Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից բարձրացել է անցակետերում անվտանգության ապահովման հարցերի նկատմամբ ուշադրությունը և այդ հարցերում փոխգործակցությունը ՀԿԵ-ի հետ:

ՀՀ ճանապարհային ոստիկանությունը օպերատիվ արձագանքում է ճանապարհային երթեւեկության կանոնների խախտման յուրաքանչյուր դեպքի։ Սակայն պետք է փաստել, որ երթեւեկության անվտանգության ամենավտանգավոր հանգամանքի՝ ապօրինի հատումների վերացման հարցում էական բարելավումներ չկան։ Առանձին քաղաքացիներ ՀՀ օրենսդրության խախտմամբ ինքնակամ հատում են իրականացնում ՝ "պարզեցնելով" իրենց տեղաշարժը։ ՀԿԵ-ն հսկայական ծախսեր է կատարում այդ հատումների պարբերական ապամոնտաժման համար ՝ հաճախ բախվելով անհասկացողության, իսկ առանձին դեպքերում նաև ՝ ոչ օրինապահ քաղաքացիների ագրեսիայի հետ ։ " Անվտանգության օր" ակցիան ուղղված է բնակչության լայն շերտերի ուշադրությունը գրավելու շարժման անվտանգության ապահովմանը եւ, իհարկե, Հայաստանի քաղաքացիների անձնական անվտանգության ապահովմանը", – նշում է ՀԿԵ-ի գնացքների երթեւեկության անվտանգության գլխավոր վերստուգող Սերգեյ Հարությունյանը:

Եվ այնուամենայնիվ, մեր համաքաղաքացիներից ոմանք չեն մտածում ճանապարհային կանոններից շեղվելու կամ անփութության, անուշադրության պատճառով ճանապարհային իրավիճակի գնահատման սխալների հետեւանքների մասին եւ շարունակում են անզգուշորեն վերաբերվել երկաթուղային ճանապարհի կանոնների պահպանմանը: Նման անզգուշության գինը մարդու կյանքն ու առողջությունն է։

Նկարներ